torstai 2. toukokuuta 2013

Maailman huonoin bloggaaja.

Siis mä olen maailman huonoin bloggaaja. Oikeasti. Jos nyt kuitenkin taas yrittäisin kunnostautua. :) Heidi en lupaa mutta yritän parhaani! Selityksiähän on monia, mutta siis koulu vie luonnollisesti paljon aikaa ja muutenkin touhotan kaikenlaista tavalliseen tapaani. :) Kolme asiaa kuitenkin on tällä hetkellä menossa (sen lisäksi että Yliopiston kesäloma alkaa ensiviikolla ja siitä viikon päästä kesäyliopistossa opinnot ja kesätyöt kesäkuun alussa)! 

1# Aloitin kolme viikkoa sitten Fitfarmin Bikini challenge netti-valmennuksen. I feel great! Aion siis olla kesäkunnossa "ensimmäistä" kertaa elämässäni ensi kesänä, 28-vuotiaana. :D (parempi myöhään kun ei milloinkaan!) Valmennus kestää juhannukseen asti. Katsotaan siis sitten tuloksia. Kaikkein parasta tässä on se, että valmennuksella on myös kaksi ystävääni. En rehellisesti sanottuna ehkä yksin pystyisi tähän, mutta kun on vertaistuki mukana, välillä tää tuntuu jopa ihan helpolta. ;) Mind over body!

Kuva: google

2# HÄÄT. (Ehkä osasyynä vähän myös tuohon edelliseen, muttei tosiaankaan pääsyynä.) Mennään siis naimisiin ensi syyskuussa ja se alkaa olla jo ihan lähellä! Päätettiin päivä jo puolitoista vuotta sitten, ettei tarvitsisi stressata. :) Yritän siis tässäkin asiassa harjoittaa tuota edellä mainittua mielenhallintaa. Asiaa toki auttaa se, että mulla on niin toimeliaat ja ihanat kaasot. <3 En oikeasti ehkä selviäisi ilman niiden patistusta. :) Myös se että mun luotto-ompelijani Heidi tekee mun puvun ja lukee mun ajatukset sen suhteen. En ehkä uskalla laittaa vielä mitään kuvia, mutta siitä tulee täydellinen! Muutenkin järjestelyt on sujuneet liiankin hyvin, vai onkohan se vaan tää mun mieli? :D

3# KEVÄT. Sisusta. Nyt aloitin mun ikuisuusprojektini kodin sisustamisessa, ja maalasin jo hieman seiniä. Aloitin myös huonekalujen maalauksen. Raahasin siis eilen makkarista patjan olkkariin ja tein siitä maalausateljeen seuraavaksi x-ajaksi. :) Mies oli ihmeissään kun saapui kotiin, mutta onneksi se on kuulemma jo tottunut näihin mun aivotuksiin. Olen siis lopen kyllästynyt näihin ikean tumman puisiin kalusteisiin, jotka muutama vuosi sitten halusin ja siksi aion maalata ne kiiltävän valkoisiksi! <3 Sisustan siis opiskelijabudjetilla. Tv-tasossa on jo ensimmäinen kerros maalia ja se näyttää jopa ihan ok:lta! Laitan sitten kuvia valmiista tuloksesta. :) Aiemmin postaamani lampun sain jo valmiiksi pari kuukautta sitten ja tuota uutta harmaata seinää vasten se näyttää entistä paremmalta!


Laitan paremman kuvan kunhan keittiö on valmis :)
Siinä jo aika paljon kaikkea. Lisäksi tietysti käynnissä olevat (ja tulevat mielessä olevat) neuleprojektit yms. :) Ryhdistäydyn! Nyt kuitenkin takaisin esseen pariin 10 sivua huomiseksi. I can not do it!

5 kommenttia:

  1. Täältä voitte muuten käydä katsomasa kuvan siitä, kuinka osuvasti olin osannut ostaa hääalusvaatteet matchaamaan mieheni liivikankaaseen. D

    http://htdes.blogspot.fi/2013/04/tamperetta-ja-sovituksia.html

    VastaaPoista
  2. Mulla on täällä ihan oma bikinichallenge, jonka tarkoituksena on saada nää parin vuoden aikana kerrytetyt liikakilot veks. Voitko uskoa, että mä olin vielä viime viikolla bmi:n mukan ylipainoinen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en todellakaan voi! Siinä on just syy miks tässä huushollissa ei oo muuta vaakaa ku minä. :) Voisir muuten laittaa mulle ne mitat mitkä otit, jos jaksat? Siinä on mulle totuutta kerrakseen! :) ja sulle lisää töitä, I suppose.. Sori! :D

      Poista
  3. Joo, toi bmi-mittari on kyllä niin uskomaton. Mutta kahdessa viikossa -5kiloa. Ja nyt oon taas normaalikokoinen oma itseni. Vähän luulen, että meikäläisellä jää leivät ja puurot tästä eteenpäin syömättä, on meinaan sen verran kevyempi olo mahassa, eikä se pömpötäkään yhtään niin paljon.
    Laitan mitat myöhemmin tänään :) Me voidaan vaikka sopia että sovitetaankin proto vasta heinäkuussa mun loman jälkeen, niin saan siitä sitten jo poistettua nää häviavät sentit? Ei tarvitse sitten valmiista puvusta poistella niin paljon?

    VastaaPoista
  4. Hienoa! Sama fiilis täällä. :) Ei turvota yhtään! Voidaan tehdä ihan niinkuin parhaaksi katsot, I'll count on you! <3 saat samalla sun to-do-listaa ennen lomaa tehtävien töiden osalta hieman lyhyemmäksi. :))

    VastaaPoista